Translate

Mein Bild
Mitglied Vereingung zur Verteigung der Menschenrechte im Iran VVMIran e.V. عضو کانون دفاع حقوق بشر در ایران و شبکه مدافعین حقوق بشر ایران
اخبار نقض حقوق بشر در ایران Nachrichten über Menschenrechtsverletzungen im Iran

03.06.2024

-

  شولتس صدر اعظم آلمان : با اسلام‌گرایان خشونت‌طلب برخورد سخت می‌کنیم...

پس از حمله مرگبار با چاقو به یک افسر پلیس در مانهایم، غم و اندوه در سراسر کشور حاکم شد. وزارت کشور آلمان اعلام کرد، در بزرگداشت افسر کشته‌شده، خودروهای رسمی پلیس فدرال به گل‌های سوگواری تزئین می‌شوند.

وزارت کشور ایالت بادن-وورتمبرگ نیز دستور داد که تمامی خودروهای گشت پلیس ایالتی را با گل سوگواری بپوشانند. پرچم‌های قایق‌های پلیس آب و ساختمان‌های پلیس و وزارت کشور نیمه‌افراشته شد. جمعه آینده، یک هفته پس از این جنایت، از این افسر جوان پلیس نیز با یک دقیقه سکوت یاد می‌شود. مراسم سوگواری او نیز برنامه‌ریزی شده است. سخنگوی پلیس گفت، هنوز مشخص نیست که این مراسم چه زمانی انجام خواهد شد. آنها نخست می‌خواهند به خانواده قربانی فضایی برای غم و اندوه بدهند.توماس اشتروبل، وزیر داخلی ایالت بادن-وورتمبرگ گفت: «ما غمگین، غمگین، غمگین هستیم.» یک گردهمایی برای عصر امروز دوشنبه سوم ژوئن در مانهایم برنامه‌ریزی شده است که این سیاستمدار حزب دموکرات مسیحی نیز می‌خواهد در آن شرکت کند.