Mein Bild
Mitglied Vereingung zur Verteigung der Menschenrechte im Iran VVMIran e.V. عضو کانون دفاع حقوق بشر در ایران و شبکه مدافعین حقوق بشر ایران
اخبار نقض حقوق بشر در ایران Nachrichten über Menschenrechtsverletzungen im Iran

14.06.2022

-

 حالا دیگر فهمیدیم که گسترش اعتیاد هم در خدمت بقای آخوندهاست!

گزارشی مستند از گسترش اعتیاد در شیراز

آن چه که در پی می‌آید گزارشی است از یک هموطن از شیراز که درباره سیاست حکومت در گسترش اعتیاد سخن گفته است. این هموطن که خود قربانی سیاست گسترش اعتیاد توسط حکومت بوده است، در تشریح ماهیت گسترش اعتیاد در جامعه ایران سخن گفت. ما عین گزارش او را بدون دخل و تصرف در این جا می‌آوریم:

«سیاست رژیم این بود که همه جوان‌ها را معتاد کند. این را الان خیلی‌ها فهمیدند و به همین دلیل شروع به ترک اعتیاد کردند. من خودم 9 سال معتاد بودم. ولی الان 4 سال است ترک کردم و پاک پاک شدم. الان دارم جوانان دیگر را هم تشویق می‌کنم به این کار. خودم از وقتی متوجه شدم این طرح و برنامه نظام برای جلوگیری از اعتراض و قیام و حق‌خواهی است، تصمیم به ترک گرفتم و الان یک گروهی شدیم که هرشب جلسه داریم و تلاش می‌کنیم بقیه را هم تشویق کنیم.

ادامه گزارش : ایران آزادی