Mein Bild
Mitglied Vereingung zur Verteigung der Menschenrechte im Iran VVMIran e.V. عضو کانون دفاع حقوق بشر در ایران و شبکه مدافعین حقوق بشر ایران
اخبار نقض حقوق بشر در ایران Nachrichten über Menschenrechtsverletzungen im Iran

04.04.2024

-

 رسانه آلمانی: ایران ایر در خدمت اهداف شوم جمهوری اسلامی است ...

بر اساس اطلاعاتی که روزنامه آلمانی "دی ولت" در اختیار دارد، خطوط هواپیمایی "ایران ایر" حتی در خدمت طرح‌های تروریستی در اروپا نیز هست. اما این تلاش‌ها مسدود شده‌اند.

این رسانه می‌نویسد، هر جا که غرب در حال حاضر با بحران روبرو است، جمهوری اسلامی بخشی از مشکل است. این در مورد تحویل تسلیحات تهران به روسیه و همچنین حمایت این کشور از نیروهای اسلام‌گرای افراطی و نیابتی خود در خاورمیانه که در حال حاضر علیه اسرائیل در حال جنگ هستند و یا حوثی‌های یمن که کشتی‌رانی از طریق دریای سرخ را تهدید می‌کنند، صدق می‌کند. بر اساس گزارش‌های چندین رسانه بین‌المللی، آلمان به همراه هشت کشور دیگر اتحادیه اروپا اکنون در تلاش برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران هستند. با این حال، ظاهراً این تلاش‌ها از سوی جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مسدود شده‌اند. بورل از قرار معلوم نگران از این است که تحریم‌های جدید، تلاش‌ها برای تحت کنترل نگه داشتن برنامه هسته‌ای ایران را به خطر بیندازند. شرکت هواپیمایی "ایران ایر" در کانون توجه حامیان تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی است که از جمله پهپادهای انتحاری ایرانی را به روسیه منتقل می‌کند و گفته می‌شود، در خدمت ارسال تسلیحات به نیروهای نیابتی جمهوری اسلامی در خاورمیانه است.