Mein Bild
Mitglied Vereingung zur Verteigung der Menschenrechte im Iran VVMIran e.V. عضو کانون دفاع حقوق بشر در ایران و شبکه مدافعین حقوق بشر ایران
اخبار نقض حقوق بشر در ایران Nachrichten über Menschenrechtsverletzungen im Iran

17.02.2022

-

 

ساعت شنی عمر آخوندها به انتها رسیده...

در روزنامه‌های حکومتی چهارشنبه بیشترین عنوانها به گمانه‌زنی در مورد مذاکرات وین اختصاص یافته است. به میان آمدن اسم پاسدار قاسم سلیمانی، در جریان دزدیهای سپاه در فایل افشا شده و هم‌چنین عکس العمل‌های پاسدار قالیباف به برملا شدن نقش خودش در چپاولهای نجومی از شهرداری، تیترهای متعددی را در صفحات اول روزنامه‌ها به خود اختصاص داده است.

بحرانهای اقتصادی اجتماعی در کنار بن‌بست مذاکرات وین و ضد و نقیض‌گوییهای حکومتی در مورد مذاکرات مقالات مختلفی را در روزنامه‌های هر دو باند به خود اختصاص داده است.

خیز باند خامنه‌ای برای محدود کردن اینترنت و هم‌چنین آزاد کردن واردات خودرو به بهانه رفع انحصار از خودروسازی از جمله مطالب دیگر روزنامه است. روزنامه‌های باند خامنه‌ای از جمله ایران ارگان دولت رئیسی با ادعای آمادگی نظام برای توافق وین شرط و شروط مفصل نظام را که عملاً غیرممکن است ردیف کرده‌اند. در باند مغلوب روزنامه جهان صنعت به‌نقل از علی بیگدلی نوشته است: «این‌که ایران اصرار می‌کند همه تحریم‌ها برداشته شود به این خاطر است که نمی‌خواهد با آمریکا درباره سه مسأله حقوق‌بشر، موشکها و سیاست‌های منطقه‌یی خود صحبت و گفتگو کند».